Gott Nytt År!!

Gott Nytt År allesammans! Jag skulle rida med Nicci vid två och gick till stallet tjugo över ett men då hade de redan börjat smälla raketerna så det blev såklart inget. Jag mockade och la in 2 kassar med halm och tog dags färska kort på pollarna!
Det var en riktig utmaning då Lillan som är en sån linslus följde efter mig och när jag försökte ta kort på henne så kom hon fram och tryckte upp mulen i kamera linsen. :S *suck haha.
Nora slickade sig och mulen och jag tog kort på kort på kort på kort och fick inte med hennes söta lilla rosa tunga på någon! :o Alla bilder är oredigerade och bilderna jag laddar upp är inte alla, har´många flera. 


Hihi knasig bild :p

Nisse-mannen.

Faran

Och nu till hon man inte kunde ta kort på för hon kunde inte stå still och man ska ha mulen upptryckt i linsen.......LILLSING!! (Lillan , kallas henne för lillsing iblan:p)

Gott Nytt år och ha ett bra 2011 önskar Johanna Och Noris-Snoris!♥




Emina

Vad fina bilder de 2-3 första var på Nora! Älskar hästögon och hästmular :)



Gott nytt år!

2010-12-31 / 18:49:03
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback