Dagen och Bilder från när Nora kom

Regn-snöar ute. Lätta lätta blöta snöflingor.
Jag har frågat massor av gånger om vi skulle rida men har fortfarande inte fått svar, och tycker det är lite sent
nu >.<, men imorgon då vill jag verkligen rida. Då ger jag mig inte. Men jag mockade till Noris Snoris men
jag fyllde en halv skottkärra. Det var jätte rent och hon hade bara bajsat och kissat på ett ställe nära ett hörn.
Och sen fyllde jag på med halm och sopade lite. Jag var ensam i  stallet men det var faktiskt rätt skönt att vara ensam. Ibland tycker inte jag om att vara ensam men när vi varit några stycken i stallet de senaste dagarna så var det rätt skönt att vara ensam. Sen gick jag ut i hagen och det var ett ganska snöigt/regnigt väder och jag hade ingen kamera med mig och det var mörkt så allt jag fick till "kort" om man ens kan kalla det för ett kort var det här :p   Ingen idé att ladda upp den så ni får några kort från när Nora kom till oss, första dagen:

Hon är vackrast för mig♥

I hagen för första gången. Lägg märke till bakrunden och Noras uttryck.

Nora- Nyfiken

Lite suddig men söt bild på Botvid o Faran


Emina

Kan du inte rida ut själv då ? :) Eller om ni har någon paddock/stor gårdsplan där det går att rida?



Kram Emina

2010-12-30 / 19:09:37
URL: http://livetmedpointer.blogg.se/
Evelin (evenelle.blogg.se)

Svar: Jag ska berätta allt i ett inlägg inom kort <3

2010-12-30 / 19:30:21
URL: http://evenelle.blogg.se/
Evelin (evenelle.blogg.se)

Svar: Tack så mycket <33



Nu har jag förklarat i ett inlägg hur det är...

2010-12-30 / 23:00:11
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback