Hoppning bana

Hejsan! Idag hade Nicci gjort hoppbanor till mig som jag skulle hoppa. Först hoppade jag banan enkel på 50 cm sen banan medel på 60 och sedan banan svår på 70 cm!! Första gången jag hoppade 70 med Nora! :D
Jag trillade av en gång men slog mig inte. Jag bara hoppade upp igen och hoppade hindrena :). Jag trillade av på enkla banan på 50 cm hahaha men inte på de andra som var svårare. Hahaha. Jag var jätte glad efteråt eftersom jag aldrig hoppat så högt, och Nicci hade gjort tre jätte fina pris till mig som hon plastat in. Sen så mockade jag och hjälpte Nicci lite med hösilagebalarna och sen körde hon mej hem på hennes moppe :). Imorgon så ska jag till stallet vid 11 och skritta ut sen till ridskolan tjugo i 2 ;). KRAMISAR!


Mimi

sv. Det är helt olika. Som nu i onsdags så hoppade jag bara lite små hinder på ca. 60-70 cm :)

Jag har hoppat 115 cm med minimus och även hoppat bana på det med ca. 4 hinder! :)

2011-04-29 / 19:20:47
URL: http://varriddagbok.blogg.se/
Evelin.

Wow! 70cm :D Gud vad duktiga ni är!<333

2011-04-29 / 19:24:53
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback