Tävlingsresultat och bilder från hästens dag!

Hej! Vi har haft problem med internet de senaste dagarna, därför har det inte varit någon uppdatering.
Nu till hästen dag...

Det gick JÄTTE JÄTTE bra på Hästens dag för mig och Nora! Vi hoppade inte så högt men man måste ju börja någonstans ;). Vi hoppade Clear round 50cm och blev felfria på vår första lilla tävling :D ♥.
Jag är jätte glad och nöjd med Nora, hon gick fram för skänkeln och var super duktig!! Ååh vad jag älskar henne!
Hela hästens dag var överhuvudtaget jätte rolig! Det var olika tävlingar som poänghoppning, LB i Dressyr, ´Fancy dress och mkt mkt mer!

HÄR KOMMER BILDER PÅ MEJ OCH NORA FRÅN DAGEN!

Snygging!

Framridning

Framhoppning
 OCH MIN RUNDA:






Och efter...



Är jätte nöjd! Ha det bra! /Johanna

Linnea och Terese

Snygga bilder från hästens dag Terese som du kanske vet var och kollade när du red :)

2011-09-17 / 13:29:49
URL: http://finanora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback