Dagen 30 Januari

Jag red Nora barbacka idag, Nicci Nisse barbacka och Empa Faran med sadel.
Vi tog det lugnt idag men Nora var sk*t tittig på allt! Hon blev rädd för Nisses svans(XD), En traktor (hon kan reagera lite men inte bli så rädd som hon var idag), vår hund som hon inte reagerat på i innan och för en presening som hon ALDRIG reagerat på :S

Hon började studsa när min pappa var ute med hunden och de var inte ens nära.
När traktorn kom hoppade hon till lite. Hon kastade huvudet och ryckte till för Nisses svans och vägrade
gå för preseningen som låg helt stilla.

Men man har sina dåliga dagar. Och jag var också rätt "nervös"/"stel" idag och slappnade inte av, men
det berodde mest på att jag är lite sjuk och trött -.-

Hahah gud vad neggig jag är!!!
Får väl trösta mig med att se 4 avsnittet av Ponnyakuten på SVT Play


amanda

Gud vilka fina bilder!!! Vad har du för kamera?

2011-09-30 / 20:09:09
URL: http://sweetfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback