Hiss o Diss v.4 + Veckans fråga

Hiss o Diss v.4:

* Solen har skinit
* Solen värmer! (i innan var det kallt hur mycket sol det än var!)
* Nora sänker huvudet så att jag når när jag ska borsta henne i pannen (jag når men det underlättar ju ändå!)

* Hunnit rida TVÅ YNKA GÅNGER denna veckan O.o
* Nora var jätte tittig idag
* Jag känner mig lite krasslig -.-

Förra veckans fråga: -
Svar(person): -
Svar: -
Nya frågan:
Hur länge ungefär har jag haft Nora? (ledtråd: kika bland mina första inlägg!)
Den som först svarar rätt vinner en intervju med bilder!


Tilda

Ungefär 4 månader (är inte så bra på matte) XD.

Om man vinner mejlar du personen då? (det är nåt med datorn så jag kan ej kolla mejlen)

2011-01-31 / 19:48:33
URL: http://metrobloggen.se/majakaninsblogg
Evelin (evenelle.blogg.se)

Jag läser ju din blogg med jämna mellanrum. Och du skaffade ju henne på prov i oktober, och om man räknar från då måste du ju haft henne i ca 4 månader :)<3 Ja, det borde stämma :P Hihi... Kraaam

2011-02-01 / 13:16:53
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback