Inte som planerat ;)

Planeringen var ju att jag skulle köra ett dressyrpass på den ny skördade åkern men nix! Det var för lerigt så det får nog bli en annan dag!!♥
Istället blev det bort till galopp stigen med piggelina! På vägen dit tränades lite skänkelvikningar och så skrittade jag och travade :).
Nora var som sagt piggelin så jag är glad att jag tog martingal då hon nästan inte gick att stoppa, haha!
Så fort det går att rida på åkern så ska det bli dressyrpass och intervaller!!

Ps. Jag ska ev. tävla klubbtävling i hoppning på hästens dag, ska ev. hoppa 90 som maxhöjd! Hihi eller så tar jag en lägre klass =).

Två bilder från dagen!

haha jag och Nora är ju bäst!!♥

Älskar dej bästa vän♥

Erika

Kul med pigg ponny.. ;)

2011-07-31 / 21:00:29
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/
Lotta :P

Jag tycker du ska vara med i 3:an :D du måste ju inte hoppa det hindret på 90 cm :D

2011-08-01 / 11:19:29
URL: http://onlyyoursnessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback