Sommarmys♥

Hejsan! Idag red jag först på banan, gick sådär. Efteråt red jag i grimma påväg till hagen, gick jätte bra!
Hälften av tiden idag spenderades åt mys! Sen gick jag, mamma, och mina 2 syskon ner till sommarhagen och gosade i hagen. Mamma kastade upp mig på Norisen och så red jag runt lite i hagen. Var kul men lite läskigt, först visste jag inte hur man stannade henne men det gjorde jag med rösten. Mamma fotade men nästan alla bilder är "privata" men denna kan jag bjuda på!
Ha det bra och kom ihåg...NORA ÄR BÄST!♥

Sitter på min häst i sommarhagen i bara en t-shirt, ett par shorts och ett par turkosa hawiannas (stavning?) flip-flops. K-Ä-R-L-E-K♥

Evelin,

Underbar bild på er! <3

2011-07-11 / 21:33:44
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback