Hiss o Diss v.19 och Veckans fråga+ en fråga

Börjar med en fråga jag fick.

Svar: Nej det är inte försent men dit svar är rätt Elisan så skriv en kommentar och fyll i din
mail så fixar jag en intervju, om du vill intervjuas såklart!
Hissarna är inte endast denna veckan!

*Noris har fyllt 13
* Ridit i sommarhagen
* Noris är bäst
* Jag känner att min balans utvecklats :)

* Haglat idag :S (!!!?!?!)
* Nora har stegrat högt med mig för första gången.
* Nora har haft två vilodagar istället för en :P
* Att jag aldrig kommer på några bra dissar xD :P

Förra veckans fråga: Vad heter shetlandsponnyn här i stallet? (tips här!)
Svar(person): 1
Svar: Botvid
Nya frågan: Vad är det högsta jag hoppat med Nora?
Den som först svarar rätt vinner en intervju med bilder

Evelin.

Har för mig att det är 70cm... Eller 80 kanske (?).. Nej, har för mig att det är 70cm :)



Svar: Hihi tack så mycket<3 ^^

2011-05-15 / 21:18:52
URL: http://evenelle.blogg.se/
Elisan

Min adress har du här.. Kul att jag vann, det var ju första gången jag läste din blogg! Jätterolig att läsa! Kram

2011-05-17 / 14:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback