I'm back!

HELLO!
Det var länge sedan sist! Har ju haft bloggpaus i 2 veckor idag :).
Jag kommer blogga någon/några gånger i veckan, när jag känner att jag har lust, blogging/bloggning ska kännas som något kul, inte som ett måste så jag kommer blogga lite när jag har lust, och inte bara skriva för att jag "måste", för då känns det inte kul. Skriver när jag vill :)
Nya saker som har hänt:

Jag har tagit ryttarmärke II
Hästarna är på sommarbete
En hemlis som ni ska få veta kanske nästa vecka
Och systemkameran och mobilen är laddad med nya fina kort som jag och Anja tog igår så inga gamla bilder som ni sett 100 grr längre!

Tack också för de söta kommentarerna jag fått, man blir glad när man loggar in igen :)

Mobilbild som jag tog för några veckor sedan :)



Elisan

Äntligen tillbaka !! Saknat dej <333 Kmr ´bli såå kul att ha dej tillbax !!

Kram



P.S. Jag har skrivit min mailadress i denna komentar oxåå <33

2011-05-31 / 14:07:49
Tilda

Kul att du är tillbaka nu! :D

2011-05-31 / 16:07:47
URL: http://tildadalle.blogg.se/
Evelin

Kul att du är tillbaka Johanna :) Tycker det är alldeles rätt att blogga när man känner för det! Ska verkligen inte kännas som ett måste som det tyvärr ofta gör...

2011-06-01 / 22:25:22
URL: http://evenelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback