Fredags hoppning- Titthinder

Heej! Igår var det hoppträning för Nicci och hon red fram Norisen och visade mig lite hur jag ska göra i dressyren och så :) . Sen fick jag hoppa en liten bana med titthinder, hon var jätte glad och rolig att rida, haha ville inte lyssna när jag försökte bromsa henne, hahah hon sprang runt som en galning, neej men hon var pigg ♥.
Hon vägrade bara en gång när jag hoppade bana med titthinder men det var helt mitt fel! Kom fel på hindret
före och det ledde till att jag kom jätte konstigt på det andra. Men aja sen gick det bra :)
ÄLSKAR DIG NORA MIN LILLA PIGGELIN! :D ♥

Bild från när jag provridningen

linnea

hej jojo en liten fråga bara hur högt hoppade ni???

2011-10-29 / 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback