Du gör min dag...

Gick ner till stallet med pappa, Nira var nästan längst bort i hagen men jag behövde inte gå en meter, hon kom med öronen rakt fram! :) äälskar henne! Skrittade sen en runda i det fantastiska vädret! Myys! Imorgon skulle jag egentligen åkt till ridhuset men det ska bli ÄNNU finare väder imorgon så jag bestämde mig för att stanna :). Imorgon ska Nora duschas med flugschampo, och så ska vi handla pälsglans och hästgodis :D.
TYVÄRR så blev det inga bilder så bjuder på en gammal :P.


MichelleP

SV: Hon är lite upp och ner på tävling. Ibland går det super men ibland inte alls. Man blir utesluten när man har vägrat tre gånger oavsett om det är olika hinder ;)

2012-05-01 / 09:43:14
URL: http://michelleryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback