Bloggtävling!

NU ÄR DET TÄVLING- VAR MED OCH TÄVLA OM EN FILM OM DIG OCH DIN ÄLSKLINGSHÄST!

Jag använder mig av iMovie och har gjort denna filmen till Linn och hennes gamla ponny Winnetoo.
I denna tävling har du chansen att vinna en film om din älsklingshäst efter egna förslag! 
Kravet är att du ska ha filmklipp på dig och hästen samt några bilder!
 
Följ instruktionerna nedan för att vara med och tävla:
* Kopiera bilden och lägg den på din blogg (om du har någon) med denna texten under: "Jag är med och tävlar om en film till mig och min älsklingshäst gjord av Johanna som även gjort DENNA filmen till Linn, tävlingen hittar du HÄR."
* Efter det kommentera *JAG ÄR MED* och länk till inlägget. I kommentaren ska det även stå vad din älsklingshäst heter och för extra stor chans att vinna, VARFÖR du vill ha en video till er!
 
Vinnaren väljs ut den 25 Augusti men kan bli tidigare om jag redan hittat den jag vill göra en film åt, så sätt igång! :D
 

Terese

Jag är med !
http://teressenilsson.blogg.se/
Min älsklingshäst är Sessan, varför du skaa göra en film till oss: För att hon nu är hos sin fodervärde och jag saknar henne något otrolig, hon är den mest underbara ponnyn någonsin, lärde mig mycket på henne, hon fick mig att träffa t.ex Bella, Hanna och många fler! Hon var alltid så kleig. Min ponny som jag aldrig glömmer :( Älskar henne mer en något annat, ! SAKNAR SESSI !! <3
//Tessi <3

2012-08-08 / 21:06:43
URL: http://teressenilsson.blogg.se
Terese igen ! <3

Jag skulle vilja göra en video till mig och min kompis och våra gammla sköthästar, min kompis häst är borta och min är såld, det var så vi träffades, nu fick hon sluta rida och vi träffas aldrig. Skulle verkligen vilja ha en gullig video..

2012-08-25 / 15:21:40
URL: http://teressenilsson.blogg.se
Anjelica

Hej :) Jag är med :)
Min ponny heter Pärla och jag skulle vilja vinna videon för att det alltid kommer att vara roligt att ha något att kolla tillbaka på typ om några år :)

2013-03-31 / 09:27:01
URL: http://anjelicaochparla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback