5 saker ni inte visste om Nora!

♥ Nora är inte den hästen som står och njuter medan man borstar henne, däremot älskar hon när man pillar på henne! Särskillt nu när hon fäller, då kan man bara stå och plocka där hon fäller som mest, det gillar hon!
♥ Nora är ganska petig när det gäller godis, hon tycker pepparkakor är OK, medan sockerbitar är blä! Och har hon hittat något hon tycker om (ex. när hon STAL en bit av min lussebulle) så bara MÅSTE hon ha mer!
♥ Det högsta Nora hoppat med ryttare är hela 135cm! 10 cm mindre än vad hon är!
♥ Nora vägrade första gången med mig på ett ridläger, då hade jag haft henne i nästan 1 år, men det var heeelt mitt fel!
♥ Jag har hittat Noras halvbror med hjälp av att jag skrev ut namn på föräldrarna på ridsport.ifokus och fick ett svar från hon som har hennes halvbror, de har samma pappa och halvbrodern bor i Norge :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback