5 saker du inte visste om Nora <3

  1. Hon är rädd för prasslande, färgstarka saker såsom godispapper och färgglada påsar.
  2. Hon tog halva min lussebulle när det var lucia i stallet, haha glupsk häst :D
  3. Hennes bus är genom att dra skiiit mycket och länger på steget men ibland bockar hon också men inte alls lika ofta som andra hästar, det är liksom plan B om hon ska busa ;).
  4. På alla tävlingar jag varit på så har speakern sagt fel på Noras riktiga namn eller bara sagt "Nora" när jag kände speakern, hihi så svårt är det väl inte? Walewijc's Noortje <3 ^^
  5. Hon hatar regn, kommer alltid springandes när det regnar och springer nästan över mig när jag ska leda henne ut från hagen, haha gumsi vill ju in!
 
ÅÅÅHH ÄLSKLING! 2 ÅR IMORGON ♥♥♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback