Häst mular!

Vad är inte bättre än att pussa på sin älsklingshästs mule? För mig finns det inget bättre än att pussa på Norisens ludna mule och så fort man har chansen så måååste man ju bara ta en "mule-bild" ;). Jag tänkte att jag och alla ni läsare skulle göra ett "Mule-inlägg" tillsammans! 
 
Maila till [email protected] och märk mailet med "Mule" eller länka bland kommentarerna och skriv KLAR i kommentarsfältet när du mailat/länkat! 
 
Har du inga bilder på din favis hästs mule så kan du ta en "vanlig" bild på hästen och sen beskära den till en mule bild, det kan du ex. göra på Picasa, Photoshop eller bara suuper snabbt och enkelt på Paint eller Picmonkey.com. 
 
När du har gjort detta så skriv även din eventuella hemsida/blogg adress så länkar jag till alla som deltagit eller skriver bara namn om man inte har en blogg. Jag börjar så fyller ni på sen :). Har ni väldigt många så ta bara några stycken som jag, annars kunde ja hålla på i evigheter ;).
Flikar även in en liten på Farans ;).
 
 
NU ÄR DET ER TUR! DETTA INLÄGGET SKA VARA FULLT MED MULAR OCH JAG KLISTRAR IHOP DETTA PÅ SÖNDAG/MÅNDAG! :) 
 
 

 

Linnea

Nu har jag skickat en bild till dig Jojo!

Svar: Kul! :)
Johanna

2012-10-31 / 12:48:22
URL: http://thelinnean.blogg.se
Alma

KLAR! 😃💗😜

Svar: Good!
Johanna

2012-10-31 / 13:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback