Bloggdesign

Minns ni när jag förklarade varför jag inte har en särskilt spännande bloggdesign? Att jag blivit erbjuden GRATIS bloggdesigner av sjukt duktiga tjejer men inte tagit chansen? Minns ni inte så kan jag kort säga att jag inte hade någon aning om hur jag ville ha den!
 
Tidigare så har jag totalt gjort 4 headers, men bara använt 2. Färgen på bakgrunden har jag inte haft någon aning om, utan bara haft header, personligare typsnitt, och smileys (som nu vägrar fungera). Men för någon månad sen så slog det mig, jag har nu ett litet hum om hur bloggen ev. ska få se ut i framtiden. Jag ska inte avslöja något mer än att den kommer göras efter en ev. fotografering i sommar av en fotograf. 
Men hittills så är inget bestämt, men jag har små ideer, trots det så är jag faktiskt rätt nöjd med min blogg. Plain & simple ♥. Jag behöver ingen galen design, det räcker egentligen såhär, men jag vill iallafall ha lite mer ordning på kategorier m.m!
 
guuu' vad flummigt, vet knappt själv vad jag snackar om, svårt ämne, men fortsätt läsa bloggen så avgör JAG bloggdesignens framtid ;) :P.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback