Dan' före doppardan'

Hej ni! Imorgon är det julafton (bara ifall någon missat det) och jag längtar jättemycket! Julafton är verkligen min favorit högtid med familjen samlad, ponnyn i julpyntat stall och såklart en stor pepparkaka! :)
 
Imorgon på förmiddagen så ska jag till stallet och mysa. Ska inte rida imorgon, men ska göra Nora fin och ge henne massa godis. Boxen är mysig och svansen är flätad. Även Nora ska såklart också känna sig extra fin imorgon med lockig svans och en röd rosett i pannluggen, mys. ♥
Igår så gick jag ut på en promenad med Nora för att hon verkligen skulle få sträcka ut efter lördagens träning och idag så skrittade jag ut med mamma, pappa, och vår hund som sällskap, mysigt det också! 
Nej nu ska jag gå och fortsätta fixa inför morgondagen, ni får ha det så bra så länge! Kommer önska er god jul imorgon, men tjuvstartar redan nu, GOD JUL :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback