Mina tävlingskläder ☆

Ridstövlar: Jag har kollat och provat maaaassor av ridstövlar, men dessa har jag alltid velat ha! De är galet snygga och sitter bra. De är av märket Treadstone!
Strumpor: Innanför mina ridstövlar så har jag alltid mina älskade Kingsland strumpor. Har 2 par men det ena är BARA ämnat åt tävling :).
Ridbyxor: Vita såklart! ;) Av märket Back2Back med ett skönt och smidigt material. Sitter jättebra på mig med smala ben och ändå så har jag provat massor av par.
Tävlingskavaj: Min tävlingskavaj är från Pikéur och jag totalt älskar den! Den är så snygg och stilig :D. Rekommenderar VERKLIGEN den! Välsydd och genomtänkt.
Tävlingströja: Från Hööks i ett underbart stretchigt, lätt, och tunt material. Jätteskön att ha under kavajen och kråsen får den att framstå som en tävlingsskjorta. Jag har den vita.
 (bildkälla: här!)
 
 
 

Sanna

Dom stövlarna var inte helt fel du :)

2013-02-27 / 21:02:35
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback