Robotfingrar

Tjena folket, ja jag vet, den hälsningsfrasen är så inte jag, men känner att jag behöver variera lite.
Idag har jag varit hemma och vilat hela dagen, huvudvärken har börjat ge sig och jag har inte haft någon magkatarr alls idag. Däremot så blir det inget stall för min del tror jag, det är 0 gradigt igen men solen skiner ju iallafall. 
 
Bloggen känns bra för tillfället, det känns som att mina fingrar skriver av sig själva så fort jag påbörjar ett nytt inlägg. Trots att det är tomt i huvudet så jobbar fingrarna på, haha ;). Ska se om jag kan skriva ihop om min tävlingsutrusting ikväll. Fick ju mycket av det i början av augusti (3:e för att vara exakt, min födelsedag) så ni som kanske glömt eller inte läst bloggen sen dess kan ju hålla utkik efter ett sånt inlägg. Tänkte även ta trailer-inlägget igen nu när statistiken är bättre, men det blir senare :).
 
Nu då? Nu sitter jag i soffan och längtar efter att på börja planen med Nora, längtar efter träningarna, tävlingarna, värmen. Funderar även på bloggen, jisses vad jag har skrivit genom dessa 2 åren och 4 månaderna, helt otroligt. Jag är väldigt nöjd med sååå många inlägg, roliga idéer, "blogg aktiviteter", sånt som kanske några få läsare minns. Men är det någon här som följt med sen starten? Tror inte det va, men ni får hemskt gärna leta er runt i mitt arkiv, så många bra inlägg som bara hamnar längre och längre bak...
(oooh dramatiskt slut!)
19447116943.png
Källan står i högerhörn på bilden.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback