Jag lever ☆

Wow. Allt är så otroligt underbart just nu. Snabba galopper med pappa, svettiga pass på stubbåkern med Matilda, träning för Jannica Stefansson, skratt och sol. Två egna hästar i ett eget stall. Det är mer än helt okej, det är helt fantastiskt. Igår fyllde jag år. Precis som vanligt så kommer mina hästrelaterade födelsedagspresenter upp på bloggen. För tillfället har jag varken tid eller lust till att uppdatera mycket men mina hästrelaterade presenter kommer upp på bloggen. Det lovar jag i alla fall. 
Jag lever livet och njuter av sommaren. Jag vill inte sitta inomhus och blogga nu, jag vill känna mig fri och slippa krav till att blogga osv. Inläggen som jag föreslog kommer upp när tiden och lusten till att blogga återvänder till mig. Bloggen kommer vara relativt tom nu några veckor. Vill bara njuta. Hoppas ni förstår. Kram.

Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Njut! :)

2014-08-06 / 16:04:08
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback