Era önskemål.

Jag har lite idéer på vad jag skulle tänkas skriva här på min blogg, men innan jag slänger iväg inlägg hit och dit så vill jag hemskt gärna veta vad ni är intresserade av att läsa, så här är några förslag, slumpvalda direkt från min hjärna.
 
☼ Stallrutin? En video där jag klippt ihop delar från min stalldag, från morgon till kväll i en lagom lång video. Inkluderat snuttar från ridpass med mera. De tråkiga delarna som mockning och persedelvård kommer jag självklart inte plåga er med i mer än 10 sekunder snabbspolat. Promise. 
 
☼ Hästköpshistorian? Vad hästköpet innebar för mig, när importer inte går igenom besiktningar, var man ska börja, hur jag visste att jag hittat den rätta, osv. Mycket om krångel med hästköp, en vimsig Johanna och om 4-6 olika hästar.
 
☼ Frågestund? Det är säkert många av er som har frågor nu och hur fantasilöst ett sådant inlägg är så är det la kul att kunna besvara era frågor. 
 
☼ Tränings- och tävlingsplanering? Ett inlägg där jag delar men mig av planerna för hästarna i tränings- och träningsväg. Vad våra mål är och hur vi ska jobba mot dem. En typ av inlägg som jag brukar uppskatta på andra bloggar men det är upp till er.
 
☼ Hur du ska utvecklas som ryttare och bli en kunnigare hästmänniska? Puuh, lång rubrik på ett inlägg. Får garanterat korta ner den senare. Precis som ni kan göra om ni önskar detta inlägg. Skriv bara "att utvecklas" eller liknande så blir det lättare för oss alla. I alla fall så kommer inlägget vara uppbyggt av tips och trix för alla hästintresserade oavsett nivå. Okej om du är Rolf-Göran Bengtsson vet du troligen allt det här men du får gärna läsa det ändå. För nöjets skull. He-he.
 
Tilltalar något av ovanstående dig? I så fall - kommentera vilket/vilka inlägg du önskar! Om inte - skriv istället vad du vill läsa. Me fix. Okej? Bra. Kommentera nu så ska jag se till att uppfylla era önskemål. Hejdå.

Johanna

De två sista skulle vara kul att läsa, och hade du inte lovat hästköpshistorian? :)

2014-07-22 / 23:23:25
URL: http://johannaa.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback