Topp 3 bloggare just nu!

Observera att de är skrivna helt utan inbördes ordning.
 
1. Nellie Berntsson. Är du en hästintresserad tonåring så kan du omöjligen inte hört detta namn. Jag började läsa Nellies blogg hösten 2011 och har följt den lite till och från sen dess. Nellie är otroligt ambitiös och driven inom ridsporten, vilket jag tycker är inspirerande och motiverande. Mina favoritinlägg är de hästrelaterade och jag älskar när hon delar med sig av övningar, tips och trix. Mycket duktig tjej!
 
2. Linn OlssonLinn Olssons blogg har jag också följt lite till och från i några år nu. Hon skriver otroligt bra och är liksom Nellie en driven tjej och mycket duktig ryttare. Hennes tankeinlägg är helt underbara och att hon bytt gren från hoppning till dressyr är intressant att följa. Det som gjorde att jag från början blev fäst vid hennes blogg berodde på att jag var otroligt fascinerad av hennes och hennes dåvarande ponny Winnetoos resa. Grym tjej!
 
3. Gabriella Lundgren SköldSom några av er redan vet så är Gabriella en kär vän till mig och jag kollar hennes blogg 24/7. Hon är såå duktig, jag imponeras av henne gång på gång! Hon köpte en ridskolehäst som knappt gått någonting men som var full av kapacitet. På träningarna hoppar de nu banor på 1.10 som ingenting och jag tror verkligen på dem två som ett ekipage. Deras utveckling ger mig nästan rysningar och Gabriellas blogg är verkligen värd att besöka. Hennes drivkraft har fått den föredetta ridskoleponnyn till en riktig sporthäst och de blir bara bättre och bättre tillsammans. Hon ska tävla imorgon, så klicka er in på hennes blogg och önska henne lycka till. 
 
Vilka är era topp 3 hästbloggar just nu?
~~~
Bilden är redigerad av mig och insticksfilerna är funna på Google. Använd inte bilden utan min tillåtelse. Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback