Knasboll på longeringslina

Tisdag, andra dagen på sportlovet. Härligt! 
Idag så spenderade jag tre timmar i stallet med världens mest underbara häst. Jag longerade henne idag, pigg som sören med massa bus. Hade inte förväntat mig något annat! I slutet så blev hon lite mammig och efterhängsam (hon sprang in till mitten och gick efter mig hela tiden) så då sprang vi på grusvägarna i stället för att avsluta passet. Som belöning så fick hon beta lite uppe på gården, behöver jag ens nämna att det uppskattades?
Senare ikväll så kommer ni även få läsa mina åsikter kring de nya kvalreglerna för ponny-SM. Det som hästfolket just nu goes bananas på. ;) Håll utkik! 
Kram

Vera

Vad gullig. Vilken mysig dag det lät som om ni har haft!

Kram

2014-02-18 / 18:54:00
URL: http://vera.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback