Efter solsken kommer regn och rusk

Igår var jag alldeles för stressad för att hinna blogga, tyvärr, så jag tänkte utvärdera gårdagens ridpass nu istället. Givetvis höll inte vårvädret i sig allt för länge... brrr! Igår regnade det och var ynka fyra grader. Det var lockande att stanna inne och låta hästarna vila, men icke sa Nicke! Ut i regnet begav vi oss och hästarna trimmades på paddocken. Underlaget var tungt så vi valde att skritta av på hårt underlag. Hästarna trampade på bra! Nora var lite tung i handen och lyssnade inte så bra på bromsen, men hon jobbade jättebra med rygg och bakben och hade en låg form genom hela passet. Sjiekste tyckte också det var tungt att jobba i det blöta underlaget men kämpade på bra och fick, även han, en fin form.
 
Idag, trots solsken, så är jag ofantligt omotiverad till att rida. Har dunkande huvudvärk, är trött efter få timmars sömn och en intensiv skoldag med två prov precis efter varandra. Jag vill ändå inte att åtminstone Nora, som är minst igång, ska stå helt idag, så jag kommer antagligen bara longera i ca. 20 min med inspänningar och avsluta med promenad på hårt underlag. Tror det blir bäst, är så himla trött.
 
Tack för era gulliga kommentarer, orkar jag inte idag så svarar jag alla imorgon. Jag läser varenda en av kommentarerna och uppskattar alla fina ord. Mer uppdatering är snart uppe på bloggen! ♥
Ps. Följ oss på instagram, ni hittar oss under namnet TeamKullenberg.

Tilda Barkselius

Grym är du!

2016-03-31 / 21:00:08
URL: http://fluring.blogg.se/
Tilda

Din blogg är verkligen så otroligt bra! Du är bäst!!! :)

2016-04-01 / 13:02:46
URL: http://nouw.com/tildaochmolly
Erika

Kul! Det är verkligen så jobbigt att rida i dåligt väder, fy!

2016-04-01 / 20:45:33
URL: http://monsterasryttarna.blogg.se
Emelie Andersson

De är ju så himla söta! :)

sv: Ja visst är det snyggt, allt det där är ju verkligen en drömoutfit :) Jag älskar att kombinera vitt och svart ihop :)

Jag tycker att den är riktigt bra, en av mina favoriter :)

2016-04-01 / 21:11:56
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback