Tre unga ryttare du måste följa

Youtube kanal: Jennifer Bratt // Blogg: Jenniferbratt.spotlife.se  // Instagram: @jennifer.bratt
 
Jennifer är någon jag följt i lite mer än ett och ett halvt år på instagram, därför slängde jag mig över prenumerationsknappen när hon för tio månader sen startade sin youtubekanal. Jennifer är en person värd att följa då hon som femtonåring redan har flertalet stora meriter i hoppning, bland annat har hon tävlat upp till MSVA på C- och D-ponny med felfritt resultat, tävlat flertalet SM där hon på D-ponny blivit fjärdeplacerad och på B-ponny vunnit inverkans SM. Jennifer har även gjort flertalet internationella starter med bra resultat, så denna unga ryttare har minst sagt en hel del meriter i bagaget.
 
Trots detta är Jennifer väldigt ödmjuk och i sina sociala kanaler ser man verkligen allt slit som ligger bakom framgången. Vill ni få tips på massa bra övningar, följa Jennifer och hennes fina hästar i deras vardag, få följa med på stora tävlingar och se både med- och motgång så är det bara att klicka sig in på nån av länkarna ovan (jag rekommenderar alla tre) och börja följa. Hett tips!
Blogg: NellieBerntsson.se // Youtube kanal: Nellie Berntsson // Instagram: @gonzanellie
 
Nellie kan ju ni unga ryttare omöjligen ha missat! Nellie är en otroligt framgångsrik bloggare och influencer som arbetar med sina sociala medier och tränar och tävlar sina hopphästar på toppnivå. Nellie är någon jag har följt sen 2011, då var hon bara var elva år gammal och red sina B-ponnysar. Anledningen till att jag sex år senare fortfarande flitigt följer Nellie är hennes jäkla driv. Hon är så sinnessjukt flitig och målinriktad och har alltid varit. Jag blir så otroligt inspirerad av henne och har följt henne i medgång och motgång. EM-incidenten gjorde mig därför otroligt chockad och upprörd då jag dagligen sett Nellie slita och kämpa mot detta mål.
 
Nog om det, Nellie är givetvis värd att följa då hon är en otroligt skicklig ryttare. Hon är bestämd, mångsidig, följsam och modig och har ett driv som ingen annan. Jag är helt övertygad om att hon kommer ta sig otroligt långt i ridningen, så behöver ni peppning så rekommenderar jag er att klicka er in på hennes blogg, kolla lite träningsvideor på instagram och titta på hennes vloggar på youtube.
Instagram: @elsaberggrense // Blogg: ElsaBerggren.se (hon är dock inte aktiv på sin blogg längre)
 
Något ni ska veta om mig är att jag tokälskar att följa Elsa Berggren. Elsa är även hon en ung och meriterad ryttare som är väldigt aktiv på instagram. Där lägger hon upp träningsvideor och utvärderingar var och varannan dag. Anledningen till att jag älskar att följa Elsa och har gjort det i snart två års tid är att hon har en sån otrolig känsla för ridningen. Hon är fantastiskt mjuk och följsam och får allt att se så lätt ut. Hon har dessutom en otroligt fin kontakt med sina hästar och flödet är fullt av drömmiga bilder. I hennes videor syns alltid massa bra övningar och ett vardagsnöje för mig som jag gör flera gånger i veckan är att klicka mig in på hennes gamla blogg och scrolla mig långt ner på hennes instagram för att inspireras och få idéer och motivation till mina ridpass.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback