Intervju- Caroline

Hej nu är intervjun med Caroline klar!
Tack för att du ställde upp på intervjun Caroline! =)

Hur gammal är du?

 Jag är 12 år gammal.
Berätta lite snabbt om dig själv!
Jag är glad, pigg, sprallig... För det mesta iallafall. :) Jag bor i en mysig villa i Västerås tillsammans med min mamma och pappa och bror och våra tre Ryska Vintervita dvärghamstrar, mina två, Zip och Zap, och min brors, Aisha. Mina intressen är fotografering, hästar och ridning såklart, skytte och i princip alla andra djur. Det var nog allt. ;)
Hur länge har du hållt på med hästar?
 Jag har hållit på med hästar i ungefär 1 och ett halvt år nu, 2 år i mars.

Har du egen/foder/medryttar/favorit elr sköthäst? Så ifall, vad heter den?
Vad är den för ras och hur gammal?  Berätta lite snabbt om den.
Min sköthäst är en ridskolehäst. Hans namn är Speicin, och han är en 6-årig valack. Jag vet inte vad han är för ras tyvärr och kommer inte ihåg från vilket land han är importerad ifrån. Han är en jättemysig häst med en underbar personlighet(oftast^^). Han har långsamma gångarter, men han har den mjukaste gången jag någonsin känt, så att rida är han superrolig. Han kan vara lite bråkig i spiltan IBLAND, nafsa och så, men jag tycker ju om honom ändå. :D
Vad vill du inrikta dig på inom hästsporten? (NH, Hoppning, Fälttävlan, Gymkana m.m)
 Jag vill inrikta mig på både hoppning och Natural Horsemanship. Jag vill att hästarna ska lite på mig och lyssna på mig, göra det jag ber om för att dom vill och inte för att dom känner sig tvingade.
Tack Caroline!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback