Sista inlägget?

Detta är troligen det sista inlägget jag skriver på en hel vecka. Ska ju iväg imorgon och lika bra att skriva hejdå nu. Men lugn bara, jag ska inte försvinna för gått, bara i en vecka, men ni får stå ut och kika ifall ett litet inlägg skulle dyka upp. Men troligen inte... Haha depp, depp. Aja. Rider inte idag, ingen ide att rida en dag sen låta henne stå i en vecka. Ska ner och mocka och säga hejdå till Nora om någon timme tror jag. Kommer sakna henne något enoormt! Har ju med mig mobilen (men kan tyvärr inte blogga från den) så jag kan titta på lite kort och videor. Det blir en lång kram, godis, kli och pussar som hejdå. Sen ska jag säga hejdå till kaninerna också :)

Noris en höstdag♥ Jag har fottat med mobilen :)

Söööööte Nora♥ Inte jag som fottat utan de gamla ägarna men om det inte
är okej att jag lånar bilden så skriv det i en kommentar :)

Jossan

Ingen fara =) Hoppas hon sköter sig <3

2011-02-19 / 18:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback