30 Mars

Hejhej! Kom hem lite innan åtta och nu sitter jag och käkar ostmackor och dricker mjölk. Jag och Nicci skulle ju rida klockan 6 idag tillsammans men det blev lite ändrat så jag red själv på paddocken i stället med Norisen. Jag skrittade bara och tog kanske två travsteg :P Jag mockade, fyllde på med halm, hämtade grejorna, hämtade Nora och borstade snabbt. Klockan var ganska mycket så det var därför jag bara borstade av henne :) Sadla, tränsa och tog ut. Tina och Anja kom också. Så helt ensam var jag inte sen men jag var ensam på ridbanan för de mockade och fixade i stallet. Idag var jag väldigt bestämd och Nora väldigt lydig så det gick bra. Hon lysnade bra och jag gjorde mycket serpentiner, volter, böjde i hörnen och snett igenom. Idag hittade hon inte på några spöken och var jääätte duktig. Lysnade på allt. Smack, halt, sväng, böj, vänd m.m, allt! Red inte så länge men efter jag ridit så tog jag av grejorna och sopade. Sen följde jag med Anja en kort tur med Prillan till fots. Super bra dag!
Nora är bäst och inte ett ord i världen räcker till för att beskriva hur mycket jag älskar henne, Nora är bäst♥

Psst! Glöm inte frågestunden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback