Intervju med Emma! :)

1. Hej Emma, berätta lite om dig själv!
Jag heter Emma och är 12 år , fyller år den 23 juni. Jag har en egen häst som då heter mandelman (mandel) och är 13 år ! Han är jag med på min fritid , jag gör inget annat , d har jag inte tid med ! Jag bor med min mamma, pappa , bror och min hund Felix !:)

2. Vet ju att du har en häst, Mandel som han kallas, berätta lite om honom.
Mandel är en C-ponny 138,3 ! Han är en valack som är 13 år , han fyller år den 23 maj. Jag har haft honom i 1 år 5 månader ! Jag hoppar bara med honom pga d e mitt intresse ! Jag tränar dressyr en gång i veckan och hoppning en gång i veckan !
3. Hur ser det ut för er i tävlingsfronten i år? Vad är ert mål?
vårt mål är att hoppa 1 m !
4. Hur gick det på er första tävling tillsammans? Hur har ni utvecklats sen dess?
Vår först tävling gick bra , vi har utvecklats otroligt mycket , han hoppar bättre , bättre kondis osv !

5. Har du haft någon häst innan?
Jag har inte haft någon häst innan , men jag har haft 3 sköthästar innan så kände jag att d va dags att köpa en häst och då blev d så ...

6. Vilket är ditt bästa hästminne?
Mitt bäst häst minne var nog när jag hoppade min första l:b och när jag köpte han !

7. Och ditt värsta hästminne?
Mitt värst häst minne var när jag blev sparkad på knäet ...

8. Hur hittade du Mandelman?
Jag hittade mandel på hastnet.com !

9. Något du vill tillägga?
Ja att jag älskar min vackraste ponny !♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback