Tävlingslista!

Första tävlingen 2012?
På Ödåkra RS den 2:a september. Min första lokala start :).
 
Bästa tävlingen 2012?
Har ingen favorit eftersom det inte hann bli så många pga motgångarna men jag är helt klart mest nöjd med henne i Ödåkra!
 
Vilka hästar/ponnys tävlade du?
Walewijc's Noortje♥.

Vad för klasser tävlade du?
LD :P

Hur många vinster?
Inga , jag tävlar med bedömning A än så länge ;).

Hur många placeringar?
-ll-
 
Vann du något täcke?
Nej...

Vad hade du för mål 2012?
Att lära mig allt om hur det fungerade på tävling och liksom komma "in i det".
 
Uppnådde du dem?
Ja faktiskt ^^.
 
Vad är målen för 2013?
Felfria rundor i L: D och L:C. Skulle även varit kul med någon placering i A:0/A:0. Har inte testat på varken L:C eller bedömning A:0/A:0 ;). 

Bästa tävlings arrangören 2012?
Ingen aning!

Varför?
-
Något speciellt minne från 2012?
Träningar för bästa Elin och mina första starter.
 
Min tävlingsutrustning?
Hjälm: Haha vet inte längre eftersom jag drog ut lappen :P.
Håruppsättning: Hästsvans eller fläta.
Skjorta/plastrong: Hööks.
Kavaj: Pikéur :love: 
Ridvantar: Equipage <3.
Ridbyxor: Back 2 Back.
Ridstrumpor: Kingsland♥
Ridstövlar: Treadstone♥.
Sporrar/sporremmar: Sporremmar från hööks, vet inte var sporrarna i
sig kommer ifrån då jag fick de av Elin.
 
Hästen/ponnyns tävlingsutrustning?
Träns: Vet faktiskt inte men jag älskar det såååhääär mycket!
Pannband: V-format med swarovski stenar från Gold Medal.
Schabrak: Olika såklart :D.
Sadel: -
Pad: Fårskinnspadd, tror den är från Hööks.
Sadelgjord: Magplatta från Claridge House.
Stigbyglar: Kwik Out.
 
Vilken klubb tävlade du för 2012?
HFRK.

Vilken klubb kommer du tävla för 2013?
Samma!

Har du ridit i något lag 2012?
Nej det hann jag inte med ;).
 
Ska du rida i något lag 2013?
Hoppas det!

Vilken/vilka tränade du för 2012?
Elin, Marie, & Micke. Extremt duktiga!

Ska du fortsätta med det 2013? 
Ja det hoppas jag verkligen!

Har du tävlat i någon ny gren 2012?
Nej.

Ska du tävla någon ny gren 2013?
Nä :P.

Vad har du för förväntningar på året 2013?
Jag tror och hoppas på bättre rundor utan massa tjafs och så hoppas jag såklart på att få bättre resultat och att gå upp en klass.
Listan är från Carolines blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback