Dagens fråga?

Hallå! Det är full rulle även denna veckan, precis som jag sa förra helgen. Under tider som dessa så kan vi tyvärr inte förvänta oss några milslånga inlägg, eller hur? Därför hade jag tänkt att det hade varit roligt att införa "dagens fråga". De dagar jag inte hinner blogga så svarar jag helt enkelt på en fråga relativt utförligt i ett inlägg.
 
Ett roligt sätt att hålla igång bloggen helt enkelt och ett sätt för oss att hålla kontakten under veckan och komma varandra ytterligare lite närmare. Vad sägs om det? Dagens fråga laddas givetvis inte upp varje dag men fungerar som komplement de dagar jag inte hinner blogga. Sätt igång direkt och ställ din fråga!
 
Kram!

zuzanna

Hur började du rida, och hur skulle dit liv se ut om du inte red? Hade du gått i någon annan sport då? :) Kram!

2016-04-22 / 14:44:05
URL: http://nouw.com/zuzanna
Emelie Andersson

Låter som en perfekt idé :) vilken rolig grej. Min fråga är, hur skulle du beskriva dina hästar? :)

2016-04-27 / 16:19:46
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback