Ingen balans

Hej hörni. Hur är läget en lördag som denna? Själv är jag helt slut efter en intensiv och stressig vecka. Veckans sista arbete skickades in elva igår kväll - det beskriver nog hur hektisk min vecka varit. Jag tänker därför inte ens ursäkta mig för min frånvaro, jag har inte haft tid helt enkelt. Jag känner att det är så svårt att hinna med allt, och de stunder då jag hinner med bloggen är de stunder då jag inte har så mycket annat för mig. Skolan tar upp massa massa tid så väl som stallet. Utöver det så hade ju ett socialt liv och lite avkoppling varit trevligt, haha. Dessvärre hinner jag inte alltid allt, och i detta fall blev bloggen lidande.
 
Jag tycker det är svårt att hitta en balans med bloggen. Att skriva något inlägg om dagen tar inte mer än 30 minuter, men att svara på era fina kommentarer och frågor (som jag så gärna vill göra♥) tar betydligt mer kraft och energi än vad jag har under veckor som denna. Nästa vecka kommer bli lika intensiv med två viktiga prov och en viktig redovisning. Det är så svårt det här, för så fort skolan är lugn och stallet rullar på så älskar jag att logga in här medan jag avskyr stressen bloggen ger mig under perioder där trycket i skolan är stort.
 
Om jag orkar så ska jag skriva ihop något tidsinställt så ni har lite läsning under nästa vecka, men snälla ni - bare with me. Jag gör så gott jag kan utan att stänga ner bloggen. Jag vill fortfarande blogga men nu måste jag få andas lite och förbereda mig inför utmaningarna nästa vecka innebär. Håll ut mina vänner, jag är snart på banan igen!
 
Ännu en fin bild på kungen.

Tuva Björnwall

men så fin!!

2016-04-17 / 12:53:23
URL: http://nouw.com/tuvabjornwall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback