Grattis Walewijc's Noortje ♡

Den sjunde maj är en viktig dag för mig. Den sjunde maj, idag, fyller nämligen min ponnytjej år. Dagen i ära så ska morötter och äpplen krängas och vi ska rida ut i solen nu på förmiddagen.
 
Älskade älskade Walewijc's Noortje. Min första ponny, och antagligen min sista ponny. Nora och jag kommer hålla ihop livet ut, och det har varit min plan sen många år tillbaka. När denna runda, glada, pigga, kaxiga och olidligt söta ponny en vacker höstdag lastades ur på min gård så var hon tolv år och jag var elva. Nu, denna soliga majdag fem och ett halvt år senare, fyller världens vackraste och mest fantastiska ponny 18 år. Vi har många många fantastiska år kvar tillsammans att se framemot.
 
Det finns ingen som Nora, hon betyder så fruktansvärt mycket för mig. Jag älskar henne så det gör ont. Hon är verkligen min bästa vän och vårt band vi har byggt upp under dessa fem år är så otroligt starkt. Vi kan varandra utantill och Nora som är ganska reserverad är verkligen världens gosigaste med mig. Vi litar så på varandra och jag är oändligt tacksam över att jag har fått lära känna henne.
 
Grattis på din dag mitt hjärta, idag ska du skämmas bort! ♥
I will love you until the end of time. Vi för alltid!

MalinKalin

Hälsa grattis! :)

2016-05-08 / 14:00:17
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Karoline

Väldigt fint skrivet, blev varm i hjärtat. Hon är verkligen vacker din Nora! Grattis igen till henne <3

2016-05-09 / 00:21:26
URL: http://karoline.me
Emelie Andersson

Åh grattis! :)

2016-05-14 / 11:53:47
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback