Återvändo

Tjoho! Efter en lång samt välbehövlig bloggpaus har jag samlat krafterna och nu bestämt mig för att damma av bloggen och köra igen. Tycker himla mycket om att blogga när jag har tiden och kraften till det. Har varit galet mycket de senaste månaderna och mycket rullar fortfarande i högt tempo, trots det toklängtar jag efter att skriva här igen. Det är ett så skönt att kunna samla reflektioner, planeringar och annat här. Som en mix av ett mood board och en dagbok där jag både håller koll på mig själv och hästarna, samt resten av hästvärlden. Himla kul är det också att ni har skrivit till mig via min hästinstagram (@TeamKullenberg) och frågat när jag ska sätta igång igen. Har inte bara hänt en gång, utan flera gånger! Blir så glad att ni uppskattade bloggen och hoppas nu att jag ska ha tid och bloggmotivation nog till att hålla igång under våren. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback