Ny design imorgon!

Hej på er! 
 
Som jag tidigare tjatat om så hatar jag min design. Jag knåpade ihop denna design själv när jag var runt 11 år gammal och tyckte det var SÅ krångligt. Var så stolt att jag inte visste var jag skulle ta vägen när jag lyckades ändra typsnitt, lägga in smajlisar och fixa en header. 
 
Sen har jag helt enkelt låtit det vara, och eftersom jag själv inte brukar läsa min blogg via bloggen utan bara här i bakgrunden, så glöms det lätt bort. Designen är så viktig för att få publik till sin blogg. Publik är i mitt fall inte det viktigaste, men jag känner ett starkt behov av att göra en ny design. En där Sjiekste också inkluderas!
 
Därför ska jag imorgon bege mig till en galet vacker åker som jag red förbi igår. Den är sådär "fjunig" så det ser ut som vågor när det blåser. Dit ska jag ta med mina pållar och fota för att sen i augusti få min färdiga design (jag får professionel hjälp av ett företag med den). Så länge orkar jag dock inte stå ut med elvaåriga Johannas design och tänkte därför knåpa ihop en provosorisk. Mina kodnings-skills är en aning begränsade. Jag kan fixa en del själv men kommer utgå från nån gratis-mall. Vi får se hur det blir. Det kommer inte bli precis som jag vill ha det med tanke på att jag måste få professionell hjälp, men det kommer duga någon månad till i alla fall. Kanske blir jag så nöjd att den får stanna ett tag?
 
Upp till bevis, men redan imorgon kväll eller absolut senast måndag så kommer bloggen få ett inbjudande utseende. Det ser vi framemot!
Snyggis ponnyn! Den här tjejen har inte gått ordentligt på hela våren och är ändå så fin i kroppen. Mer muskler till rumpa och rygg krävs givetvis, men jag kan inte undgå att tycka att hon är snygg ändå. Bästis!

Nora håller på att tappa en sko samt så både regnar och blåser det så idag chillar hon och Sjiekste. Ska försöka få hit hovslagare till måndag för tänkte lägga in mer trav i mina pass då. Imorgon tar jag eventuellt och skrittjobbar på ridbanan p.g.a. dess mjuka underlag efter fotograferingen eller så nöjer jag mig med att skritta till åkern och tillbaka. Det är väldigt nära så ni behöver inte oroa er för Noras fossing.
 
Glöm inte att ställa frågor i kommentarsfältet då jag kör igång med dagens fråga igen och kolla mitt förra inlägg där jag hissar och dissar hästtrender. Spännande! 

Julia Forsbacka

Om du behöver lite hjälp med kodning kan du fråga mig! Har alltid kodat mina designer själv sen jag började med första bloggen för... sex (?!?!?!?) år sedan. Den första var skitful men har ju blivit bättre ;)

2016-07-16 / 19:15:15
URL: http://forcebacka.blogg.se/
Emelie Andersson

så himla spännande! :)

sv: nä det var helt otroligt bra, alltid kul att spendera en kväll med nära vänner :)

2016-07-17 / 19:02:55
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback