Världens mysigaste dag ❤️

Denna dag har minst sagt varit mysig. Solen har skinit och Nora var en stjärna under longeringen. Hon har varit sjukt irriterad och het de senaste dagarna men idag var hon jättelugn och fin. Kanske värmen som gjorde henne lite trött? Skönt var det iallafall att slippa hennes dagliga raseriutbrott, då klarar jag knappt att leda henne själv för hon kokar liksom över av energi. Idag var hon som sagt en riktig stjärna och jag har klippt ihop en mysig film från dagen som snart laddas upp på TeamKullenberg på Instagram. Värd att se är den, för hon är så fin min lilla flicka. 
Bild från dagen. Sötnöt!

Sjiekste reds av sin ena medryttare och som jag förstod det gick det super. Efter longeringen badade jag Nora innan hon fick komma in i en box fylld med nytt rent spån och smaskigt hö. Tror att hon också är rätt nöjd med dagen. Imorgon blir det longering igen och på torsdag skrittarbete uppsuttet. För er som undrar så sätter jag inte igång Nora från skada men hon har vilat så mycket till och från att jag bygger upp hennes muskler och kondition från noll. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback